Vinterlandet

Jag ser det snöa, jag ser det snöa...
Snöstorm i all ära var det här om dagen, hela dagen!
Snö är jätte mysigt, verkligen, men om man är inomhus under en varm filt..
Nog om snö och slask!
Lillan är snart 5 månader(redan!!) och det vankas dop! Så nu är planeringen i
full gång.
Det blir kallbuffé med något litet och enkelt, allt hemmagjort :)
Självklart så måste vi ha den danska kransekagen (kranskaka) till kaffet..
Vi får ju inte glömma den danska sidan av familjen.
Något som jag blir rätt så chockad över är den otroligt galna mängd läsk vi måste
köpa in.. Något otroligt!
Det blir nog runt 7-8 st 6pk läsk, kul att konka runt på det sen, yey!
Usch nu kände jag mig en aning negativ, får trycka i mig lite kaffe så blir
jag nog snällare :)
För att överhuvudtaget funka på morgonen/kvällen så måste jag få i mig
en kopp eller två..
Nej nu är det TV som gäller, ska ner en sväng till stan med mamsen
och kolla dopklänning om någon timme


Beiita Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du borde blogga oftare :-)

2011-01-12 @ 19:26:41
Postat av: Beiita

haha tack, det värmer :)

2011-01-14 @ 07:36:51
URL: http://beiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0