En strimma..

..hopp
En strimma hopp om våren!
Ute skiner solen, härligt..
Har redan hunnit med ett träningspass, en stund i solariumet och frukost!
Kom på att jag måste avboka min tid imorgon för linser, buhuu..
Men för hitta en annan tid längre fram så jag kan slippa glasögonen lite då & då..
Vill inte slippa dom helt, men skulle vara skönt att inte ha dom hela tiden :)
Funderade på att ringa över vännerna på monopol ikväll, hmm..
Får ta mig en liten funderare, måste upp och tvätta tidigt imån så.
Massagen var helt ljuvlig igår!Kommer komma tillbaka flera ggr, redan nästa fredag
ska jag dit igen, men denna gången blir det händernas tur :)
På listan står det paraffinbad!
Nu ska jag skutta iväg och leka med lillan!


Beiita Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera mera :)

2011-05-12 @ 18:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0