Oops..

Julfirande
Då var julen mer eller mindre slut då, lite små trist men men.. Hur mycket man än tycker att julen är mysig med all snö och så så längtar
man endå enormt till sommaren!
Årets firande var faktiskt rätt lyckat förutom att ena halvan av min familj är så
jäkla negativa, så tråkigt!
Fick iallafall en massa nyttigheter som t.ex en symaskin av mamsen :)
Denna kommer användas flitigt till dukar,gardiner m.m.
På tar om gardiner så kanske man skulle investera i ett par snart..hmmm
En tråkig sak är ju att hela familjen blivit förkylda, först älskling sen jag
och nu är lillan drabbad med..
Undrar hur vi ska kunna lindra detta?
Kom på mig själv att tänk att detta är första gången jag ska ta hand om sjukt barn
Hur ska detta gå då hon är så liten?
Dags att börja googla och söka på apoteket!

Beiita Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0