John blund

zZzzZz..
John blund smyger på redan nu, mina ögonlock känns som stora
stenbumlingar just nu, men det är för tidigt att sova ju!
Ska ju inte lägga mig för ens om 3 timmar((!!))
Dags att ladda kaffekannan så man orkar med sig själv, både idag och imorgon.
Älskling är iväg och handlar det sista medans jag och snuttan myser här hemma :)
Hade BVC tid idag och när jag kom ner fick jag göra ett testa om min
förlossningsdepr.
Ja, den lilla yttepytta procenten som får det är jag med i..
Men men hahaa jag börjar se ljuset i tunneln och försöker tänka så
positivt som det bara går, det är ju trots allt jul med!
Har fått träffa en jätte bra social sekreterare som verkligen hjälper oss som familj.
Det är endå en väldigt stor omställning att få barn, oavsett ålder!
Nu väntar mammasysslor som att mata,byta blöja och pussa pussa pussa bebis!
Hoppas älskling kommer snart, är sååå sugen på julmust..

Beiita Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback